დაბადება

Published October 22, 2012 by isabelle

მოგესალმები ბლოგერთა სამყაროვ!
უცნაურად მეჩვენება, რომ მეც გადავწყვიტე შევუერთდე ვირტუალურ ცხოვრებას, რადგან როგორც წესი ასეთი რამეები საშინლად მეზარება ხოლმე🙂


მე ვარ იზაბელი 16 წლის. ვარ ჩვეულებრივი თინეიჯერი (ერთი შეხედვით) მიყვარს მეგობრებთან ერთად ყოფნა და ლაპარაკი (ეს ისაა რითიც არასდროს ვიღლები) მიყვარს მუსიკა, რადგან იგი ჩემი ცხოვრების საუკეთესო ფრაგმენტებს თვალნათლივ აღადგენს ჩემს გონებაში. მიყვარს კარგი წიგნები, ფილმები და ვგიჟდები პოეზიაზე.მე თვითონაც ვწერ ლექსებს და ჩანახატებსაც (მომავალში შემოგთავაზებთ). გატაცებული ვარ მაგიით.
მომწონს ის რომ ხალხს სიამოვნებს ჩემთან ურთიერთობა და ადვილად შევდივარ ურთიერთობაში ყველასთან. ალბათ ამიტომ მყავს ძალიან ბევრი ნაცნობი, თუმცა ჩემი ნამდვილი სახე მათგან მხოლოდ რამდენიმემ თუ იცის და მე მათ მეგობრებს ვუწოდებ🙂
იმედია არ მოიწყენთ ჩემს ბლოგზე, რადგან იგი იქნება ისეთივე მრავალფეროვანი, როგორიც მე ვარ🙂

2 comments on “დაბადება

  • Leave a Reply

